|
Sv: Mai starternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Lois Lane, her.
I følge vekten min, er jeg ca 81,5 i dag, så her går det unna. Har fått batteri i den digitale vekten min, og den viser litt mer, men mye greiere å følge med på, så jeg bruker den. I går ettermiddag med klær, viste den 83,8kg og nå nett uten klær, viste den 82,8 kg.... Trodde ikke det var mulig.
Men jeg må innrømme at jeg sliter litt. Etter så få dager, så merker jeg at jeg ikke er så begeistret for egg lenger. Har lokket mannen min med også, og han er enda mindre begeistret, så må få tak i ingredienser til knekkebrød og brød. Noen som vet hvor jeg kan få tak i fiberhusk, soyaprotein og diverse på nett? Ikke så lett å få tak i sånt her jeg bor
JBKM eller Johannesbrødkjernemel finner du på helsekost.
Fiberhusk er i noen butikker, men jeg fant også det på helsekost.
Ketolyse sin soyaprotein finnes i de fleste meny butikker ellers er det andre merker på helsekost. Jeg bruker bakepro. Kjøpt på life helsekost i sverige, men de skal ha den i Norge også. Litt dyr, men jeg er veldig fornøyd med den. Har ingen erfaring med nett desverre, men veit ketolyse har sin egen nettside med netthandel. Kanskje andre her som har bedre svar enn meg.