Tråd: Farris Bris
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-05, 21:03   #5
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Jeg falt også pladask for Farris bris med mango/papaya. Passet meg fint at det var mindre kullsyre, for jeg burper som en gal når jeg drikker vanlig kullsyrevann! Hihi! De eneste brusene jeg drikker, er de som ikke smaker søtt (altså bonaqua og farris). Har aldri likt brus, så jeg har heldigvis ikke problemet med å være sugen etter det! Hadde faktisk valgt farris/bonaqua om alle andre bruser var like sunne.

ARGH! nå fikk jeg så innmari lyst på farris! hihi! det er nå heldigvis en av de bedre tingene å ha lyst på! Vel... det er et par andre ting også da som er ENDA sunnere å ha lyst på...

*rødmer, flirer bredt og løper ut døra, hylende av latter og glede*

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat