Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-10, 12:22   #11
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjerteinfarkt på Ketolyse?!

Dere kan lese boken "Det store kolestrolbedraget - Hva gir deg egentlig hjertesykdom og hvordan unngår du det" skrevet av legen og forskeren Malcolm Kendrick. Utgitt av Lille Måne i 2008.

Jeg siterer fra baksiden av boken: "Ved hjelp av veldokumenterte forskningsresultater tilbakeviser Kendrick på en overbevisende måte mytene om hva som forårsaker hjertesykdom:
- mettet fett øker ikke kolestrolet i blodet
- kolestrol tetter ikke til blodårene
- statiner senker ikke kolestrolnivået og gir liten eller ingen beskyttelse mot hjerte- og karsykdommer
- egg er ikke farlig

Jeg har bare så vidt begynt å lese boken, så jeg er ikke kommet så langt som til hva man faktisk kan gjøre for å unngå hjertesykdom.

Hvis dere bestemmer dere for å følge ketolyse kan jo kanskje eurodiett/Lindberg være et alternativ.

Lykke til.