|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Sjefsdamå, her.
Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om å være sosial....
Jeg gidder ikke gå på besøk for det blir altid servert noe...
Jeg gidder ikke å innvitere folk på besøk, for da må jeg by på noe å er redd for å bli fristet selv...
Gå på kino, bowling o.l blir jeg heller ikke med på for da skal det altid spises først.... i dag ble jeg innvitert på grilling å takket nesten gråtene nei! Grill mat er det beste som fins å det er jo sååååå koselig...
Kjenner også at helgene er kipe da di tidligere har bestått av fest å middagger med venner, nå sitter jeg hjemme å sturer å lurer på hva jeg skal finne på, tenkte å se en film... men det er jo heller ikke kjekt uten chips posen i fanget....
Det er hart å være på slank men tenk så kjekt det blir etterpå! 
Jeg tenker flere ganger til dagen at dette skal jeg holde på med i laaaaaaaaaaaaang tid å kjenner at jeg syns det er uendelig lenge til målet. MEN så tenker jeg, hva er vel et par år med forfrdelig slanking når du etterpå skal leve et laaaaangt sunt å friskt liv? Å med tanken blir alt litt bedre 
Bestill soyanøtter. helt ok snacks som kan erstatte potetgullet ved filmen! og grillingen er jo perfekt som fase 2-måltid, og dit har du jo ikke SÅ langt igjen. Så det er klart, akkurat disse ukene i fase 1 må du ofre litt. Sånn er det jo bare. Du har tre uker igjen? to? man kan klare ALT i så kort tid. Fase 2 er ingen utfordring en gang, synes jeg=) så da kan du se frem til den, da vet du=)
|