Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-10, 23:33   #1426
Sjefsdamå
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: rogaland
Alder: 42
Sjefsdamå er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

livet er ikke lett,, slanking er et herk ,,hvorfor har det rammet meg, hvorfor er alle mine venner tynne ,, hvorfor skjønner dem ikke at jeg må holde meg til diettten ,, hvorfor klarer ikke jeg og holde meg til den,,

føler meg fanget i et bur ,, vil ikke ,, være asosial . vil sitte på kafe , drikke kaffe latte i det fine været , vil også drikke irish coffe ,,spise en baguett. Å nei jeg kan ikke det , for jeg ser ikke min begrensning den dagen, har jeg først skjeiet ut er jeg helt desperat hiver inn på alt jeg ikke skal ha,,og det tar tid og komme i gang igjen ,, er noe psykisk oppe i hodet mitt
men kan jeg det ,, nei jeg vil jo bli slank,,,så jeg kan gå på kafe når jeg har lyst og føler meg vel,,

har kastet bort mye tid på utskjeielser,, skulle jo inn i bunaden ti 17 mai.. det kan jeg glemme ,, skal jo kunne puste den dagen..

og hvorfor har ikke jeg klart og komme ned i min idealvekt ,,vel svaret vet jeg jo,,,slanking er fremdeles noe herk..
men innen ferien er jeg vel i nærheten av min ønskevekt ,og mine klær som ligger der og venter ,
noen tanker fra meg om min dumhet , som ikke har klart og gått ned i vekt ,men heller gått opp
jaja nå er det påan igjen,,
får være asoial en periode ,,, kan nemmlig ikke komme i nærheten av mat ,,kan ikke ha noe i huset
så send meg på finnmarksvidda,, med mine ED produkter, fire mil fra butikk ,( uten bil selvsagt) da får jeg i alle fall mosjon

egentlig har jeg det ikke å ille ,,,

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om å være sosial....
Jeg gidder ikke gå på besøk for det blir altid servert noe...
Jeg gidder ikke å innvitere folk på besøk, for da må jeg by på noe å er redd for å bli fristet selv...
Gå på kino, bowling o.l blir jeg heller ikke med på for da skal det altid spises først.... i dag ble jeg innvitert på grilling å takket nesten gråtene nei! Grill mat er det beste som fins å det er jo sååååå koselig...
Kjenner også at helgene er kipe da di tidligere har bestått av fest å middagger med venner, nå sitter jeg hjemme å sturer å lurer på hva jeg skal finne på, tenkte å se en film... men det er jo heller ikke kjekt uten chips posen i fanget....
Det er hart å være på slank men tenk så kjekt det blir etterpå!
Jeg tenker flere ganger til dagen at dette skal jeg holde på med i laaaaaaaaaaaaang tid å kjenner at jeg syns det er uendelig lenge til målet. MEN så tenker jeg, hva er vel et par år med forfrdelig slanking når du etterpå skal leve et laaaaangt sunt å friskt liv? Å med tanken blir alt litt bedre

Sjefsdamå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Euro dietten Svar med sitat