Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-10, 15:11   #1422
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

livet er ikke lett,, slanking er et herk ,,hvorfor har det rammet meg, hvorfor er alle mine venner tynne ,, hvorfor skjønner dem ikke at jeg må holde meg til diettten ,, hvorfor klarer ikke jeg og holde meg til den,,

føler meg fanget i et bur ,, vil ikke ,, være asosial . vil sitte på kafe , drikke kaffe latte i det fine været , vil også drikke irish coffe ,,spise en baguett. Å nei jeg kan ikke det , for jeg ser ikke min begrensning den dagen, har jeg først skjeiet ut er jeg helt desperat hiver inn på alt jeg ikke skal ha,,og det tar tid og komme i gang igjen ,, er noe psykisk oppe i hodet mitt
men kan jeg det ,, nei jeg vil jo bli slank,,,så jeg kan gå på kafe når jeg har lyst og føler meg vel,,

har kastet bort mye tid på utskjeielser,, skulle jo inn i bunaden ti 17 mai.. det kan jeg glemme ,, skal jo kunne puste den dagen..

og hvorfor har ikke jeg klart og komme ned i min idealvekt ,,vel svaret vet jeg jo,,,slanking er fremdeles noe herk..
men innen ferien er jeg vel i nærheten av min ønskevekt ,og mine klær som ligger der og venter ,
noen tanker fra meg om min dumhet , som ikke har klart og gått ned i vekt ,men heller gått opp
jaja nå er det påan igjen,,
får være asoial en periode ,,, kan nemmlig ikke komme i nærheten av mat ,,kan ikke ha noe i huset
så send meg på finnmarksvidda,, med mine ED produkter, fire mil fra butikk ,( uten bil selvsagt) da får jeg i alle fall mosjon

egentlig har jeg det ikke å ille ,,,

Sist redigert av arkine : 08-05-10 kl 15:32.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat