|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Jeg er over 15 kg grensa. Juuuuhu.
I dag har jeg tatt tatovering til minne om datteren vår vi mistet. Noe jeg skulle unne meg når jeg hadde nådd 15 kg (fant jeg ut i stad at var et fint påskudd) Tror jaggu lavkarbo hjelper på smerteterskelen, for det gjorde nesten ikke vondt denne ganen!
Gratulerer Elinee, du er så utrolig flink.
Håper du blir fornøyd med tatoveringen, og hvis du vil, kan du gjerne ta bilde av den så vi får se Elsker tatoveringer.
Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.
Elinee: Helt fantastisk at du har rast ned over 15 kg! *bøyer meg i støvet*. For en fin ting å gjøre med den tatoveringen da. <3 Har du lyst til å la oss se? Jeg har så lyst på en tatovering som symboliserer barna våre, men jeg vet ikke helt hva og hvor enda. Vil bare ha noe lite og søtt noe liksom, men har så dårlig fantasi... 
Jeg også har lyst på en tatto som symboliserer dattera vår, men jeg må finne ut hvor og hvordan det blir med flere slike, skal jo ha to eller tre barn og da må de være i harmoni.. Og klarer ikke vente til jeg er ferdig med å få dem 
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
God morgen 
Lørdagplanene da damer? 
Jeg skal gå tur ut til havet, få frisk havluft i nesa. Det er desverre grått her i dag men men....litt antydning til regn er det også - men jeg er krympefri, har støvler og regnjakke så tur skal det nok bli.
God morgen!
Her stråler solen! Så her er planen å nyte dagen
Ellers så har jeg endelig nådd -10 kg. Jippi Endelig løsner det for meg og.
Men jeg er kjempe hoven under øyet mitt. Spiste biff i går med aubergine mos i går. nam nam, men merka at det var noe rart under øyet mitt og såg meg i speilet. Fikk sjokk såg ut som et digert blåmerke! Og i dag er jeg kjempe hoven!! Lurer på om jeg ikke tåler aubergine??
Noen som har peiling??

|