Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-10, 11:16   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ukentlig vekttap på lavkarbo?

Det varierer nok fra person til person. Jeg hadde hørt at store mennesker gikk fort ned på ketogen kost og startet med liv og lyst med en bmi på 51.. Etter 7 uker hadde jeg gått ned 3kg og de forsvant første uka.. Men siden gikk det plutselig av 1.5kg en uke, og siden 3 uker til med 1kg i uka. Også stabiliserte det seg på 1/2kg i uka frem til jul( startet i mars 09), så har jeg gått ned 3kg siden jul og til nå. Mye opp og ned i det siste, en mega sprekk i påska gjorde ting verre( jeg fikk halsbetennelse og slet med maten, avr kvalm og klarte ikke egg, kjøtt, kylling..). Nå går dte nedover igjen.
Har tatt av nesten 22kg på et år, og det synes jeg er bra. Jeg er lykkelig om jeg er ned på 100kg til påske igjen jeg, altså drøyt 10kg fra nå. Og jeg har mange kilo igjen til nromal vekt for meg.. Jeg bør ned til 70 og enda mindre for ikke å være overvektig( jeg er kort og sped under alt).
Jeg er mye stillesittende pga ME ( kronisk utmattelsesyndrom) og det hjelper nok ikke på.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat