Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 23:36   #36
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med vektnedgang folkens

Jeg har litt panikk, eksamen nærmer seg med stormskritt nemlig. Jeg er vanligvis ikke SÅ panisk som dette semesteret, men nå svimer jeg av snart. Jeg mister to hele lesedager (all lesing teller!) framover fordi en i familien som skal feire runddag neste helg, og har funnet ut at han skal ha overnatting og alt mulig på en plass det såklart ikke går buss fra om kvelden (jeg har desverre ikke bil og er avhengig av å sitte på med familien) sånn at jeg være med til det er slutt etter frokost/lunsj dagen etter. ÅÅÅÅH. jeg er så frustrert! Skulle egentlig få låne mamma sin bil, men noe i motoren i den gikk til he****e for ikke lenge siden, så den kommer ikke til å bli ferdigreparert til da. Ellers hadde jeg kunnet kjøre hjem på kvelden og fått mange timer lesing. *frustrert*

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat