Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 18:59   #2000
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Lurer på en ting til - lagrer man mye vann i dagene før man blir syk? Den siste uka har vekta gått litt opp og litt ned, men mest stått omtrent stille - i dag var jeg plutselig 500g ned fra i går, og utover dagen har jeg blitt megaforkjøla.....kan det være at kroppen min har lagra vann, og at det nå slippes når sykdommen har slått ut?

Hvis du har to x-kromosomer, så har du også en syklus og i perioder lagrer kroppen vann. Men mulig at kroppen lagrer før den blir syk også, det vet jeg ingenting om.
"Vannstanden" varierer med saltinntak, hvor mye væske du fikk i deg dagen før, karbeinntak (høykarbo gjør at kroppen lagrer mer vann), syklus. Drikker du mye vann, så skjønner kroppen at den ikke trenger å lagre vannet, fordi den har god tilgang.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC