Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 15:13   #950
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Tante Bob-Bob, her.

Jeg veide 97,5 og er inne i 3. uka på lavkarbo.
Jeg skal være 64 kg for jeg er 174 høy.

På siste veiedag denne mandag hadde jeg gått ned 4,9 kg, men nå har jeg mista matlysta. Mitt største problem er å få i meg nok kalorier, så ikke forbrenningen stopper.

Jeg har ikke noe problemer med å ikke sprekke feile veien, for jeg er så lei mat at det er nifst. Jeg har mistet lysten på både sunt og usunt.

Jeg åpne kjøleskapet og lukker det igjen, selv om det er maaaasssse "godt" der inne av grønt og rødt og fisk og egg og kjøtt.

Igår klarte jeg å få i meg 720 kalorier og jeg skal ha minst 1200!
Det begynte å gå dårlig da magen stoppet opp etter 2 helgebesøk. Når jeg er borte får jeg aldri gå på do, så stoppet det opp og det holdt seg på stopp til jeg var inne i byen på besøk på ny i 3 dager(reiser; bor på ei øy) Da jeg kom hjem ga en venninne som er sykepleier meg en miniklyster-ting.Den fikk ut den ytterste proppen, men så stoppa det igjen.
Og ja jeg drikker vann i bøtter og spann og spiser nok fett og masse protein.
Knekkebrød spiser jeg kun til frokost(Ryviita) Og kun 1, for å ikke bikke på karboene.
Nå trenger jeg oppmuntring og hjelp av goe historier om folk som har stoppet opp og til og med gått opp når de ikke har gjort noe gærnt.
Pliiis, anyone!?

Gratulere med flott vekttap, på lavkarbo skal du spise når du er sulten og så spise deg mett. Vi teller ikke kcal her med mindre vi opplever stagnasjon i vektnedgangen. Og når man spiser nok fett så vil man trenge mindre mat og kcal tilførselen blir begrenset.

Hvis du går utifra de tallene som du har skrevet vil du få en BMI på 21, det er i nærheten av undervektig så du trenger ikke gå så langt ned. BMI er også nokså misvisende til tider, om du har mye muskler vil ikke BMI ta hensyn til det, men den kan jo være grei å bruke som en rettesnor.

Du kan heller ikke si at vekten din har stoppet opp, du har jo gått mye ned på svært kort tid. Spiser du litt fett utenom, som i olivenolje og den type ting som kosttilskudd får du i deg mer.

Følger du en bestemt retning? Hvor mange karbs ligger du på?

Når jeg ser at du sier du skal ligge på 1200 kcal så virker det som om dette er ut i fra ett grete roede perspektiv, stemmer det?

Fortsatt lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat