Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 08:29   #483
tonel
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

Hei igjen alle sammen!

Jeg har vært veldig fraværende etter sist jeg skrev. HUsker ikke hvem som spurte, men de tok blodprøver nok til å fylle en 10 l følte jeg.. Og der ble det vist at flere verdier var for lave.. men har vært i møte med legen, og da testet han på nytt, og da var alt bra. Vi hadde en laaang prat om akkurat dette, og han syntes jeg så kjempe frisk ut! Tror faktisk også han ble litt sint måten legevakta oppførte seg.. Jeg har vært ut og inn av legekontoret siden november, og blant annet fordi jeg ikke klarte å holde på maten.. Men etter jeg begynte på ketolysekuren har jeg ikke kastet opp en gang! Dette var noe legen var superfornøyd med.. Det første han sa når jeg kom inn var: jøss, nå har du gått ned mye i vekt! hihi.. da ble jeg glad

Men nå er det ikke lenge til jeg har nådd målet mitt, og da er jeg litt usikker på hva jeg gjør.. Kroppen min reagerer kjempe dårlig med for mye karbohydrater, smerte, kvalme, utslett, vann i kroppen osv.. Så jeg tror det blir lavkarbo.. Hvertfall inntak av karbohydrater i kontrollerte former.
Gud, dette ble et laaangt innlegg.. Håper alt står bra til med dere!!
Klem

Flott å høre at det går bra med deg. Når du skal over til annet kosthold, hvorfor ikke prøve å kutte brødet, det er jo værstingen. Så kan du jo spise litt karbo fra andre ting.. Lykke til..

tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat