|
Sv: Ketolyse - Trenger tips/råd/motivasjon!
Ja, da skal jeg prøve å kutte ned på pepsi max, selv om det kommer til å bli hard! Hehe..
Også skal jeg prøve å få inn et par treningsøkter til i uka, i håp om at det hjelper.
Viss du først spiser litt sjokolade, hva spiser du?
Har hørt at man kan spise bitte litt med kjempe mørk sjokolade om man skulle ønske det. ( Ikke sånn til vanlig, men om man absolutt må ha noe )
Skal bli flinkere til å lage litt ekstra mat, når jeg først lager, så har jeg rester til dagen etterpå også
For meg er det ganske greit å gå på lavkarbo, savner ikke poteter og pasta, brød ol så mye. Kan kjenne savnet etter ris noen ganger, da jeg syntes dette er veldig godt! Men det andre går greit å leve uten. Får i meg mye mer grønnsaker nå, enn jeg pleier og det kjenner jeg er godt for kroppen.
Hvordan er det med deg/andre som har gått ned mye i vekt?
Jeg merker selv på kroppen at siden jeg minsker i omfang, blir kroppen slappere..
Føler jeg trenger å strammes opp litt for å si det sånn. Vil ikke stå igjen med en slank, men saggy kropp.. Men så lenge man trener styrke/stram opp ved siden av, vil det kanskje bli litt fastere etterhver?
Noen erfaringer med det?
|