Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-10, 17:46   #2
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - Trenger tips/råd/motivasjon!

Tar du krom? Det skal jo hjelpe mot søthunger?

Bruker du mye kunstig søtning? Dess mer søtning jeg får i meg dess mer søtsug får jeg. Får også søtsug dersom jeg ikke får i meg nok mat ofte nok for da svinger blodsukkeret.

Det er utrolig mange gode oppskrifter her inne på forumet dersom du søker litt, både på brød, knekkebrød, vafler, pannekaker, pizza, ulike typer middag osv. Mitt tips er at når du lager middag lag litt ekstra så kan du ha det til lunch sammen med en grønn salat neste dag.

Har du ketolyseboka?? Mange bra oppsrkifter der, ellers har jo Foseid - Spis deg slank Slank uten sult også en del bra oppskrifter.

Tenk gjennom hva du liker å spise (ikke liker) også lager du deg en ukesplan med f.eks 4 måltider til dagen - ketolyseboka har også forslag til ukesplan. Leit etter oppskrifter her på forumet f.eks. Det krever litt arbeid og tankegang, men sånn er det nå uansett hvilken diett man velger. Trust me, jeg har prøvd det meste.

Akkurat nå trener jeg hver dag - følger Jillian Michaels-30 day shred. Jeg prøver uansett og trene hardt minimum 3 ganger i uka (jogging, bodypump, zumba mm) for jeg vil komme i form og bygge litt muskler. Ellers anbefales det jo 30 min. med lett trim hver dag i ketolyseboka.

Lykke til og stå på Jeg har hatt lyst til å gi meg mer enn en gang og spesielt nå som vekta ikke går nedover, men ikke f om jeg skal gi meg

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat