Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-10, 17:35   #253
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hurra da var siste økt på nivå 2 gjennomført. Har tatt litt lengre enn 10 dager siden jeg hadde 1 dag med 1 times joggetur, 1 dag treningsfritt for kneet var så vondt og 1 dag der jeg gikk laaaang tur (ca 1 1/2 time) og dytta en tung barnevogn opp mange bakker.

Nå er jeg dritt lei !! Dt skal bli godt å begynne på et nytt nivå. Skal måle meg sener i dag eller imorgen, men jg har en mistanke om at resultatene ikke er mye skryte av sånn rent målmessig ihvertfall . Vekta har ihvertfall ikke gått nedover for f..... Trøsten er at jeg er mye sterkere, nå kan jeg ta push ups med strak kropp uten alt for store problemer.

Så gjennom nivå 3 slik at jeg er forberedt til første økt i morgen og JM kommer med en kommentar om at nå skal du begynne å se sixpacken dersom du har fulgt dietten og treningsplanen Måtte flire godt, jeg har nok alt for mye fett på magan til at noen sixpack blir synlig på en god stund ennå. Kjører gjennom nivå 3 nå også skal jeg begynne å veksle med de andre treningsprog til JM i tillegg til jogging - blir kanskje sprek til jul

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat