Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-10, 16:33   #1173
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Tenker og tenker på at jeg kanskje hadde gått ned på lavkalori siden jeg er så flink å trene, men det er jo helt umulig å gjette seg til da... What to do???

Jeg står også stille og har gjordt det siden uka etter påsken mener jeg å huske. Går gjerne opp og ned en til to kilo innimellom, men aldri under laveste notering på 77,5 kg. Sinnsykt irriterende, men jeg tror det er dels fordi jeg trener mye og dels fordi jeg ikke er flink nok å spise grønnsaker og nok fett... Jeg ville fortsatt hadde jeg vært deg. Du skal ikke ned så mye så de siste kg sitter nok litt hardt

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg er glad i dag. Jeg har gått ned litt, og nå er jeg på 9,9 kg ned og jeg øyner håpet om 10 kg innen lørdag (3 mnd jubileet på ketolyse) likevel. *krysser fingrene* De to siste dagene så er det tre stykker som har påpekt at jeg har gått ned i vekt, og det er kjempekjekt å høre at det vises. .

Krysser fingrer og tær for deg
Når jeg begynte å jobbe igjen så fikk jeg MANGE kommentarer på hvor tynn jeg var blitt. Kjempe gøy

Elllers så har jeg fått ketolyse tab. i dag Håper det skal hjelpe på vektnedgangen!! Hvis ikke, så må jeg gå i sømmene å finne ut hva jeg gjør gale eller om evt partystoppere.. Men tipper det er grønnsakene og fett som gjør det!

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat