Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-10, 16:25   #263
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Gratulerer med 1 års jubileum i går da folkens!!!! Er det bare meg igjen ??? :-)

Jeg feiret årsdagen med 1 kg i minus så det passet jo bra!

Tid for en liten oppsummering da.... (Håper det kommer flere, det er jo spennede å høre hvordan det går.)

Jeg gikk ned 9 kg til til jul. Gikk opp 4 kg i januar.De satt spikra til slutten av mars. Fra da og til nå har jeg gått ned 5 kg, så totalt har jeg gått ned 10 kg på et år.

Det er jo ikke allverdens, men er jo halvveis, og med de gode resultatene nå den siste mnd er jeg ved godt mot! Jeg har gått vekselsvis på ketolyse (med ganske lite mat) og eurodiett med ketogen middag nå den siste tiden. Det er så godt som slutt på mengder med hjemmelaget is og pizza med et tonn ost i deigen også,for å si det sånn..

Maltitol har helt klart vært en partystopper for meg, kutta det ut i mars.
Grunnen til at jeg gikk opp i vinter er sannsynligvis at jeg slutta helt med amming til jul, og ikke minst (!!!) at jeg hadde 2 uker sprekk med sukkerbomber og overspising. (Mye syke barn, trøtt og sliten. Da sitter sprekkene løsere...)

Etter forrige fødsel gikk jeg ned 21 på ett år, så var jeg på tjukka igjen. Nå er målet å bli ferdig til oktober, som burde være overkommelig... Det sureste er at heller ikke dette året blir min "slanke-sommer" Får kanskje begynne å prøve å sette av penger til en bikini ferie til jul.- Ev til hudfjerning, alt etter som ;-)

Uansett- Hadde vært gøy om noen flere oppdaterer status!!

Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat