Tråd: Abstinenser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 22:04   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Abstinenser!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Kor lenge har du holdt på?

Jeg har spist ketognet i 3-4mndr i perioder før, i 2005, sommeren 2006 og siden lavkarbo gjennom svangerskapet, yngste ble født i januar 2007 og da skled alt ut siden vi var 2mndr på sykehus og jeg la på meg 30kg fra januar 2007-mars 2009 Mye pga jeg ikke klarte å spise skikkelig mat siden jeg brukte all energi på å pumpe melk til jenta, sondemate( hun sondes enda), fly rundt på fysioterapi, leger, sykehus osv med henne.. Og kom ikke i gang med lavkarbo igjen før i mars 09 og da bet jeg tennene sammen og skulle spise ketogent strikt uansett hvor kvalm jeg ble av all oppkasten rundt meg( jenta kastet opp 5-10 ganger om dagen helt til nå de siste månedene)..Og da oppdaget jeg at jeg ikke ble kvalm på lavkarbo

Dette ble et langt svar, når jeg bare kunne skrevet mars 09 Men jeg ville bare is at jeg VET lavkarbo funker, men ting er ikke alltid så lette å gjennomføre.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat