|
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned? Kan noen gi meg råd?
Du har så rett angående tankene...Jeg har tidligere vært jojo slanker...10 kg ned, 12 kg opp, og så 5 kg ned, for så å gå opp igjen 8...så tilslutt hadde jeg slanket PÅ meg 33 kg gitt For jeg veide nemlig bare 63 kg når jeg begynnte å slanke meg, og ente på 96 Galskap...men nå har jeg forstått at det sitter midt mellom øra, og at jeg må jobbe med meg selv mentalt for å klare å ta de riktige valgene i matveien.
Nå har jeg endelig lært meg såpass ang kosthold at jeg vet hvordan jeg ikke skal gå opp igjen, men klarer ikke få av de siste kg...meget irriterende.
Veide meg i dag, og det var på stedet hvil(300 gr opp fra forrige uke, men ned totalt 300 gr...å huuurra du), etter 2 uker på induksjon.
Så ja, jeg tror nok at kanskje problemet kan ligge i at jeg spiser for mye til hvert måltid....jeg digger å lage mat, elsker å eksprimentere med sammensettninger, og nei jeg er ikke bare passe mett etter 2 egg og en tunfisk boks selvbedrag kalles det der....
Men da blir det litt tilbake til GR som jeg har brukt hittil...man må faktisk tenke på energi nivået i tilegg til karbo da....
Etter som jeg forstår så er det 15 karber for kvinner på induksjonen nå, og 20 for menn, men det holder jeg meg jo fint under med det kostholdet jeg spiser nå om dagen...og det er faktisk ikke noe slit...( i dag lagde jeg rømmegrøt av seterrømme, fløte og johanneskjernemel, så har da fått endel fett der da????pluss smør klatt, og noen skiver spekeskinke.)så "slitet" blir vel å moderere seg i posjonene...stiksen lyser fint lilla, så ketosen er nå der
Å jeg er så enig i at det ikke gjør noe om vektnedgangen går sakte, når man trives med det man spiser og slipper å sulte, MEN det må jo gå nedover da
|