Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 14:45   #3
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor opp i vekt i dag?

Hehe, du må absolutt være mer tålmodig, ja. Vekta varierer alt etter

• hvor mye væske du har fått i deg (drikk mye, så slipper skjønner kroppen at den ikke trenger å holde på så mye vann)
  • hvor mye salt du har spist
  • syklusen din (kroppen min suger til seg 1-2 kg vann når jeg får mensen som den slipper litt etter litt etter noen dager)
  • hvor mye innhold det er igjen i tarmene
  • og også hvis man trener hardt, så suger musklene til seg vann (jeg gikk opp 1,5 kg to dager på rad en gang)

Mange klarer ikke å veie seg hver dag, men man kan fint gjøre det hvis man bare lærer seg hva vektoppgangen betyr slik at man ikke blir demotivert. Går man 600g opp fra en dag til neste, så er det enten bare vann, eller så har du kanskje ikke bæsjet? Med mindre du har spist absurde mengder mat så vil du ikke klare å gå opp 600g fett fra en dag til neste.

Så fortsett med lavkarbo, du! Nå i begynnelsen er det så godt som bare vann som kroppen har kvittet seg med, men det er ingen grunn til å slutte for den kommer til fettet også. Vanlig vektnedgang ligger en plass mellom 0,5kg og 1kg i uka, men det går som regel i rykk og napp - særlig for oss kvinner. Ikke uvanlig at jeg går 3 kg en uke og så stå stille i en måned liksom.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat