Nei dietten er ikke tortur, men det at kg ikke beveger seg er torturSom jeg skriver så er jeg jo ikke sulten og ikke går jeg opp ihvertfall, så kan fint leve slik og se om det løsner....å etter å ha lest boka(pluss at jeg går siste året på sykepleiern)så har jeg fått opp øya for hvor bra faktisk dette kostholdet er for kroppen. Nei jeg tror ikke jeg trener så jeg er i tress...etter 3 år med mye trening, så kjenner jeg fort på kroppen når jeg har trent for mye, og da får den fri Trening har (trodde jeg aldri jeg skulle komme til si for noen år siden)blitt en av mine eneste SUNNE avhengigheter Å når jeg som var ørti kg for tung kan si det...ja da er det håp for alle der ute Men problemet er som sakt at det faktisk ikke beveger seg stort selv om jeg er i ketose og TROR jeg gjør ting riktig, men nå skal jeg veie meg i morgen for da er det 14 dager siden jeg begynte, så får jeg se da... Et egg til froksot skal jeg prøve å kutte ut...3 er faktisk veeeldig mettende, så må kanskje bli flinkere til å spise PASSE...men det er vanskelig asså... Hvor får jeg tak i udos choice-olje da???? Kan nok kanskje være lettere når jeg vet at det skal være slankene ja hjernevask kaller jeg det hihi Å får prøve å lese litt ang hvorfor fett er så viktig, så kanskje jeg kan slippe fett skrekken