Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 19:12   #5
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!

Opprinnelig lagt inn av lykkepillen©, her.

Jeg VET ikke, men jeg har forstått det slik at man må gradvis vennes til karbo igjen, om man ikke skal legge på seg igjen.
Selv håper og tror jeg at når jeg har nådd målvekta, så kan jeg spise det jeg vil, men prøver å begrense brød, pasta, ris og poteter, da jeg har skjønt det slik at dette er de "store synderne"
Men at jeg heller fokuserer litt mer på å IKKE spise så mye fett da.. Ser for meg et kosthold beståendes av mye frukt og slik jeg da.. Da jeg savner frukt veldig nå...
Noen som vet om jeg kommer til å gå på en smell hvis jeg gjør det slik?

Hei,
Går du tilbake til dine gamle kostholdsvaner så vil du garantert gå opp i vekt. Frukt innholder mye fruktsukker og fint lite annet enn at det gir man en kjapp blodsukkerstigning, alt du trenger får du igjennom å spise grønnsaker.
Endel her inne spiser fortsatt ketogent etter oppnådd idealvekt, mange på vedlikehold ligger på rundt 40-60 kh pr dag og de aller, aller fleste ligger innenfor 72 kh ref Lutz (boka: Bedre uten brød). Den allmenne oppfatning her på forumet er at man ikke behøver å tenke nevneverdig på å redusere fettet før man passerer 72 kh, jfr. Lutz.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat