Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 18:28   #1145
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba, ja er det ikke deilig! Men i dag var jeg i Oslo og tok bare med en topp uten å prøve den, men den var for stor. Det har jeg ikke opplevd så mange ganger. Litt kjipt egentlig, men, men.
Pheona, krysser fingrene for deg!
Wevi, send en porsjon hit da
Superteddy, samme med saboeren min. Han er den verste jojoslankeren. Plutselig finner han ut at han skal bokse profesjonelt igjen, og da er det ned i vekt. Så gidder han ikek det mer og opp igjen. Så jeg bare blokker han ute når han er frekk...
SNØ?!?! Herregud, da hadde jeg blitt skikkelig deppa og spist sjokolade. Men ikke gjør det da. Nå krysser jeg fingrene for at det snart er ikke-jakke-vær her, for jakkene er for store Og forresten, i dag når jeg stod i prøverommet, så var det ikke såå fælt med speil på alle kanter. Før begynte jeg neste å grine av det speilet som viser en rett bakfra, men i dag var det ganske greit syn. Det eneste er de jæææævla strekkmerkene mine! Faen i helevete. Kan de ikke bare gå bort?!?! Kjøpte meg en veldig fin badedrakt i dag, som dekket de og var fin på, men føler at folk tenker "hun har noe å sjule" når jeg går i badedrakt :S
Slektskap, går treigt her og. Vied akkurat det samme i tre dager og er så dritt lei mat. Orker ikke lage noe...
Litt deppa nå, men its all good...

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat