Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-05, 19:05   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg trener Winsor Pilates tre ganger i uka - etter DVD. Den koster 529 kr med inkl. matte på TV-shop her
Det er sikkert mulig å laste ned fra nettet om du kan med sånt. Jeg begynte med basic programmet, men siden jeg faktisk var bedre trent enn jeg trodde, så gikk jeg rett over på "Accelerated Body Scultpting". Reklamen sier at jeg er på vei til en helt ny kropp nå.... ("etter 10 ganger skal du kjenne forskjellen, etter 20 ganger skal du se forskjellen, etter 30 ganger skal andre se forskjellen (alt. "har du fått ny kropp") Har pr i dag trent 25 økter (ca. 8 uker) og JEG både ser og føler forskjell, men jeg tror ikke andre har sett det (siden jeg har klær på), - og NY ?? Neeei, det er vel å trekke det litt langt !! Men det hjelper utvilsomt. Har bestilt en annen DVD pakke fra Winsor Pilates via broren min i USA. Har prøvd å bestille fra Norge, men de sender visst ikke hit.... Der er det 10 forskjellige programmer for hele kroppen..... greitt med litt variasjon !