Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 14:08   #527
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Litt snodig med all informasjonen som ikke er helt lik. Selv skal jeg tilbake igjen i Fase 1 etter Fase 3 for å få ned de resterende kiloene. Vi fikk nemlig høre at bukspyttkjertelen ikke hadde gått av å være så lenge uproduktiv. Men hva vet jeg..... jeg er bare en stakkars økonom har ikke kunnskap om noe annet.

Har ikke akkurat kunnskapet selv da jeg er en stakkars eksportmarkedsfører
Men Dr. Torkil (Ketolyse) skriver i sin bok at man bør ta en pause etter 6 mnd, dette fordi det ikke har vært forsket nok på det til at han som lege kan si at det er greit å være i ketose lengre, men han sier også at om man føler seg bra og alle prøver er fine ser han heller ingen grunn til å stoppe.

Er en god del på forumet som har levd mange år i ketose og aldri hatt det bedre, og det var jo tross alt sånn våre forfedre levde, før all halvfabrikatene kom inn i kostholdet vårt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat