Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 10:43   #29
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Snart voksne barn, og betaling for å bo hjemme

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe den er ikke snill, den er "snill" og sånn ser den jo ut også. Sånn skikkelig "jeg ser du har farget håret knall rosa, så fin du var ". Se på den da, den smiler jo ikke snilt, den smiler utrolig overbærende.
Men det er vel bare jeg som er vant med at på de forumene jeg er på, ER den smileyen sarkastisk, feks. her. Så jeg er nok bare farget av det, hehe. Jeg vet jo at folk også bruker den som snill og tror ikke akkurat folk som skriver til meg "så fine unger du har " mener at ungene mine ser ut som de er gravd ned og spadd opp igjen, hehe. Jeg bare kvekker litt.