Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-05, 12:54   #4
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av luringen

i ketose kan vel slaggstoffer kroppen kvittewr seg med gå ovetr i melka + at den kan smakw vondt. Jeg ammer også og går ned uten¨å være i ketose

Jeg fikk klarsignal til å være i ketose mens jeg ammer. Ble da fortalt at melka kunne få en annen smak og produksjonen kunne falle. I tillegg måtte jeg ikke gå FOR fort ned i vekt (hva som er for fort vet jeg ikke), da miljøgifter frigjøres fra fettvevet og går rett over i morsmelka. Derfor valgte jeg å avstå fra ketose inntil videre. Skal jo ikke amme evig heller da . Så ketose tar jeg når jeg er ferdig med puppinga.

Jeg spiser nå 100 gram proteiner, fordelt over 5 måltider, ALDRI under 4 måltider pr dag. I tillegg holder jeg meg mellom 60 - 100 gram karbohydrater. Og vekta går nedover. Er veldig glad jeg ikke valgte ketose, da melkemengden faktisk har gått litt ned. Prøver som best jeg kan å hive innpå med vann for å kompensere litt.

Lykke til!