|
Sv: Aprilskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Sukkerfri, her.
Hei dere..
Har ikke akkuratt vært frempå her i tråden men har lest alle innlegg..
Nå sliter jeg med et meget irriterende platå og jeg blir GAL.. Jeg bare lurer, siden jeg på en måte har funnet ut med meste her selv.. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å kome igang igjen? Leser om Han/hun som har gått ned 10kg på 5 1/2 uke.. Jatakk sier nå bare jeg.. Jeg vil og!!!
Har ikke fått til så mye trening men i min matplan - utarbeidet av en ernæringsspesialist i sverige.. www.soberkonsult.se
Hun økte fett-mengden ganske betraktelig og økte noe på protein, og la inn et eget treningsmåltid for dager med trening..
Jeg blir så frustrert!!! Hva skal jeg gjøre for å komme igang igjen? Hva spiser dere eksakt for å gå ned masse på ketose? Lurer på hvor store forskjeller det er i forhold til min matplan..
Alle går ned forskjellig. Jeg har brukt nesten syv måneder på å gå ned 15 kg. Noen går ned så mye bare på et par måneder, noen bruker like lang eller lengre tid. Et råd er å se om du spiser noe som inneholder sukker eller andre søtstoffer, det ødelegger hos mange. Søtstoffer (gjerne kunstige) har tendensen til å gjøre at ting stagnerer helt for noen. Evt kan du se om du kan bytte ut noen av matvarene dine, det kan hende det er "feil" type karber. Eeeeeller, så kanskje du rett og slett spiser for mange karber?
Trening er alltid et pluss, selv om jeg ikke skal være den som roper høyest akkurat der 
|