Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-10, 17:21   #12
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Problemer med mat

Jeg må bare spørre om en ting - men er litt redd for å tråkke i et vepsebol nå...

Jeg har hatt spiseforstyrrelser før (periodevis ukontrollert spising), og har ikke snev at dette nå på LCHF. Men, hvis jeg smaker på en kake, eller tar en vaffel i kantina, så setter det igang lysten til å kaste meg over masse mat igjen.

Her er spørsmålet: Er det sånn at når man har bulimi eller BED helst går etter karbohydratrike matvarer? Mener jeg hadde det sånn. Det var ikke akkurat ribbe eller egg & bacon jeg ville fråtse i, men mer typ spaghetti, pizza, boller, kaker, sjokolade, baguetter osv. Karbohydratbomber med andre ord.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat