Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 19:59   #37
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan motiverer dere dere?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Bare leker med logikken her, men dersom jeg var kvinne og ble gravid hadde jeg nok tenkt som så at barnet skal vokse mye mer enn f.eks. en kroppsbygger noengang har vokst på et år, og se hvor mye karbohydrater de spiser! :P

Det har jo seg slik at barnet får det det trenger for å utvikle seg, det tar det fra moren. Men moren kan jo risikere å ikke legge på seg og få vitamin og mineralmangel.Det sistnevnte er jo ikke så farlig på ketogen kost, fordi man får jo i seg nok av det gjennom kosten. Man får jo gjerne et barn som er normalvektig da Og det må jo være 100ganger sunnere å spise ketogent enn å være i ketose hele svangerskapet fordi man er så kvalm at
man ikke får i seg noe mat og i beste fall bare litt sjokolade og chips.

Skulle jeg blitt gravid enda en gang, så ville jeg nok holdt meg til den ketogene kosten for å unngå svangerskapsdiabetes, unngå å gå mye opp i vekt og få et normalvektig barn.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat