Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 14:48   #1047
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Takk for "cheering"!!

Det høres ikke så godt ut heller, men så lenge det virker så. Hvor lenge varer en behandlingstime?
Kunne tenkt meg å prøve noe drastisk for magefettet, trenger ikke miste noe særlig av rumpa mi da. Må si at rumpa mi har alltid vært fin - det var den jeg fikk emst komplimenter for da jeg var yngre, men etter jeg hadde fått minsten så gikk jeg ned noe og da forsvant jo nesten hele rumpa mi!! Derfor er det vel bare til å trene så jeg ikke blir stående her uten både pupper og rumpe til slutt, og med magevalk selvfølgelig. Tittet på bilder fra 10-12 år siden, og selv om jeg da var en 7-8 kg lettere enn nå så hadde jeg litt flesk på magen, som en pute rundt navlen, likevel.

En behandlingstime varer 30 minutter - så det er bare å lide seg igjennom de minuttene Jeg har bedt om fokus på mage og "lovehandles" :P Og i dag var dama der steinhard til meg - mente at jeg igrunnen var så godt trent at jeg kunne bare guffe på med max - og jeg kjente tårene trilla liksom men så går det over da, man må bare lære seg å slappe av mellom "slaga" . I jorunalen min er det diskutert mer ang dette

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat