|
Sv: Sliter big time
Må le litt av dette med smør vs margarin. Jeg er flasket opp på Soft margarin. Likte ikke meierismør ihvertfall. Etter å ha begynt med ketogen diett har smaksløkene mildt sagt endret seg drastisk på mange områder.
Sukker smaker forferdelig og butikkmajones smaker plastikk.
Fikk meg en sjokkartet opplevelse i forrige uke. Var på hotell og skulle spise egg. Pleier å spise litt meierismør til. Fant ikke dette og tenkte at jeg fikk spise litt Vita hjertegod. Tenkte fysj, men at det var viktig å få i meg fett slik at jeg ikke ble sulten med en gang. Reflekterte ikke over smaken, hadde ikke det i tankene. Tok en skje med Vita hjertegod, og holdt på å spytte dette ut igjen. Smakte helt grusomt, beskt, harskt og jeg vet ikke hva. Måtte få en annen til å smake for meg for å forsikre meg om at det ikke var noe galt med pakningen, men det smakte visst helt normalt.
Så konklusjonen er vel at jeg ikke lenger er normal .
Til trådstarter: moralen er at smaksløkene endrer seg når du spiser mer ren mat over tid. Gi det en sjans, merk helsegevinstene, og fråts i alle de gode oppskriftene her på forumet. Jeg pleier å si at dette er en stor fantastisk levende kokebok .

Blitt ketolikk
|