Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 20:25   #196
BlirFjong
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 43
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Du kan jo fortsette på nivå 1 til du føler deg komfortabel med øvelsene og føler deg sterk nok til å fortsette. Tror JM sier noe om det i den innledningen på dvd'en (er ikke med i nedlastningen).

Går du på et treningssenter eller? I såfall kan du jo kanskje få en instruktør til å hjelpe deg med øvelsene. Eller så kjenner du kanskje noen som trener en del som kan hjelpe deg med øvelsene? Det er jo viktig å få øvelsene riktig, både for å unngå skader og for å få max effekt.

Push up er tungt og dersom du sliter med å få det til, bare trekk knærne enda nærmere armene enn det de viser på dvd'en. Pass på at du trekker navlen inn mot ryggraden når du holder på, slik at du stabiliserer ryggen. Dette er egentlig viktig uansett hva man trener.

Lykke til håper du kan få noen til å hjelpe deg

Får til alle øvelsene bra utenom push ups, får den til men ikke bra nok, på en måte. Har ikke penger til å trene på treningssenter dessverre, eller tid.. er derfor jeg tar shredden

Har ikke vært typen som trener særlig mye noensinne, så sannsynligheten for at jeg blir støttemedlem når jeg melder meg inn på treningssenter er særdeles stor

Er sikkert noen som kan vise meg den om jeg vil det, men orker ikke være på level 1 lengre - er klar for level 2, er ikke noe motivert til å drive på level 1 stort lengre. Syns det har blitt kjedelig nå, klar for noe nytt

BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat