Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 22:15   #501
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Gratulerer, så flink du har vært!
PS. Det er vel ikke samme kontroll på togovergangen fra norge til sverige, så hvorfor ikke ta med deg ED produkter denne gangen. Du får holde deg unna det fete maten, så du ikke går opp i fett denne gangen. Hva slags kurs skal du på?

Har med masse kjeks, men fant ut at det blir for mye styr å skulle finne stor nok kopp som jeg kan blande ut suppe/kakao eller springe rundt for å få vasket min egen kopp......
Men det går veldig greit med maten, siden jeg nå har sort belte i å bestille noe jeg kan spise (og klage hvis jeg ikke får det slik jeg bestiller ).
Kurset er et konfigureringskurs for vår internettbutikk (internt i selskapet), og jeg er systemansvarlig for den så jeg må som et minimum ha oversikt over prinsippene og mulighetene som finnes.
Nå skal det sies at jeg er ganske datanerd, så jeg synes dette er kjempekjekt

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat