|
Sv: Går lettere ned med mer karbo
Hei, mulig jeg skulle ha startet en ny tråd men spørsmålet mitt er i samme sjanger så setter det inn her.
Har prøvd ketolyse i 6 dager, ca 15 karber om dagen og mye fett. Punkt 1 var at jeg under trening hadde melkesyre fra første løpesteg, skikkelig demotiverende men skjønte av andre har inne at det ville gå over etter noen uker så var forberedt på å holde ut. Punkt 2, Problemet ble uoverkommelig da jeg de to siste dagene har vært så kvalm at jeg har kastet opp. Har gått på cellegift noen år, og kvalme er jeg ferdig med.
Har derfor tenkt å gå mer over på Fedon Lindbergs filosofi, med litt mer frukt og evt hans brød til ett måltid. Spørsmålet da er som noen av dere over her egentlig også har vært inne på er hvor mye karbohydrater man kan innta og allikevel være under lavkarbo sånn at man kan spise fett?
Jeg må leite for å finne min "vei" men da trenger jeg noe rettledning. I dag spiste jeg til frokost eggerøre med 3 egg, litt rå blomkål og 3 skiver spekeskinke. Lunsj bestod av 50 gram Fedon brød med skinke,salat og ribberull (var 2 brødskiver), middag var blomkål/brokkoligrateng fra Landlord og laksefilet. I tillegg har jeg spist 30 gram nøtter og et par spiseskjeer med rørte bringebær (selvplukket i høst). Problemet mitt idag er at jeg er sulten. Etter lunsjen hadde jeg sinnsykt lyst på sjokolade/smågodt etter bare 1 time. Dette opplevde jeg ikke i forrige uke da jeg bare spiste fett, men i dag har jeg jo heller ikke vært kvalm. Uff, lett skal det tydeligvis ikke være
Noen som kan gi meg noen råd
|