Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-04, 11:33   #166
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Vet ikke om noen melodi til diktet Guro.

Men her er min liste over god natt sanger til Poden:

Jeg er glad i deg for alltid (Fra boken med sammen navn)
So-ro lillemann
Kjære gud jeg har det godt.
Jeg folder mine hender små
Ingen er så trygg i fare
(Hender det blir bæ-bæ lillelam eller en bussjåfør by reqest.. )
Hvem kan segla for utan vind (Den er en rånn utrolig rolig sang som jeg nesten sovner selv når jeg synger... Bruker den helst om vi skal roe ham ned om han er oppskjørtet og gråter av en eller annen grunn... )
Og en til som jeg ikke er sikker på navnet til:Sov lille poden sov å bli stor...

Nå har vi foresten tatt ned grinden på sengen, og det synges på sengekanten, og det blir ikke mer enn en sang, for han er så ivrig etter å få meg ut av rommet fordi han er stor gutt og skal sove med åpen seng...
(Noen dager er det for å komme løpende inn i stuen å si hei et par ganger da, men det har hendt han har sovnet slik også .. Men om han våkner og står opp om natten, så snur vi sengen slik at han får grind likevel, og om kvelden snur vi sengen tredje gangen han kommer inn i stuen... )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt