Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 15:29   #365
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av monta88, her.

heia
jeg levde omtrent på egg å bacen og vanelig kokt egg med smør den første uka. å masse vann ca 3 liter hver dag.. men jeg og slet med søt suget så lagde isen det er oppskrift på her inne å tar litt av den.. bare jeg bytta ut vanilje stanga med å hakke opp de mørke 86% sjokolade å hadde oppe med mint smak. å det går ikke ann å spise mye av den for da blir du kvalm.. jeg har vert i ketose på 100 % selv om jeg har spist den.. jeg er ikke så nøye på å telle karpsene.. men ser jo etter at det ikke er alt formye av karbsa da... har gått på kuren i snart 3 uker.. første uka mista jeg 2,3 kg, andre uka 1,3 og til nå denne uka 1,3 så går nedover=) å jeg har ikke lest boka å ser ikke på det som et must.

lykke til=)

Jeg har heller ikke lest boka, jeg teller ikke karber men ser på pakkene at det ikke er mer enn 5g karber pr 100g av det jeg kjøper Og jeg har vært i ketose siden dag to - dvs snart to uker. De første 9 dagene gikk jeg ned 4,2 kg

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat