Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 20:07   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Ketolysekur og vektnedgang

Peltz, du skriver ikke om du har boken "Slank med ketolysekuren"? Hvis du ikke har den, vil jeg anbefale deg å kjøpe eller låne. Jeg syntes i alle fall det var lettere å forstå helheten i ketolysedietten gjennom boken. Ville blitt forvirret hvis jeg bare skulle finne ut av det gjennom forumet her.

Som jeg har sagt i et par andre tråder her; det er ikke alltid at "dårlig ånde" på ketolysekuren er den acetonlignende ånden som kommer av ketosen! Det kan i en del tilfelle være råtnende matrester. Vi er flere som har erfaring for at denne dietten etterlater mere matrester mellom tennene enn vanlig kosthold gjør (kanskje fordi det er mindre "tyggemat"?). Vanlig tannpuss er da ikke lenger nok. Sånne små børstelignende tannpirkere eller tanntråd på bøyle er absolutt verdt et forsøk. Uten å gå i detalj; jeg fikk totalt sjokk da jeg prøvde første gangen - det var ikke mye tvil om hvor problemet lå …

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat