Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 18:22   #1890
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva kan man gjøre for å løsne opp bihulebetennelse selv?
Har så vondt i tannebissene mine at jeg har nesten ikke sovet på to dager, jeg holder på å gå fra forstanden og siden jeg bor i grisegrendte strøk er det ingen medisiner å få før i morgen

Ta deg en dykketur med flaske! DET er det absolutt beste jeg har prøvd mot bihulebetennelse.. Når du kommer opp til overflata ligger all bihulegørra og vaker i maska.. Og hodet er heeelt nydelig!

Nei, seriøst så vet jeg ikke. Skulle gjerne visst det selv da jeg ofte er plaga med bihulene. I det siste har jeg begynt å snuse inn saltvann gjennom nesa og håper at det trekker laaangt opp. Har du vondt i tennene nede eller oppe??? Jeg pleier bare få vondt i tennene oppe..