Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 15:44   #62
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer rundt røykeslutt

Vi har også alltid kjøpt røyk i utlandet, så det har ikke vært den stooore utgiften, liksom. Dessuten klarer man alltid å skaffe penger til røyk, om man må!

Altså, jeg har fått bedre luktesans, jeg ser bare ikke på det som noe positivt. Selv etter å ha røyket i 27 år, har jeg alltid hatt god luktesans. At den ble enda bedre, er ikke av det gode, for å si det sånn. Er mange lukter jeg kunne klart meg uten!

Har aldri vært plaget med dårlig ånde, selv i ketose, så det har heller ikke endret seg. Legen min mente at jeg umulig kunne være i ketose, for han kunne ikke lukte noe på meg!

Jeg drikker sværte lite og sjelden, så den settingen har ikke vært noe problem enda.
Verre å være sammen med barndomsvenninnen som fortsatt røyker og ikke kunne røyke sammen kengre. Vi har røyket sammen siden vi var 14- 15 år, så det er litt av en prøvelse. Går jo, men dog altså......