|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Vel....her skal du få mine synspunkter ang utdrikningslaget 
For det første bør det komme påmeldinger først slik at "hovedplanlegger" faktisk vet hvor mange som skal være med, og høre hva folk er interessert i å være med å betale. Man kan ikke planlegge dyre eller store ting, uten at man vet hvor mange som skal være med mener jeg - for hvis det blir veldig dyrt trekker folk seg i siste liten - og det blir da straffet i fellespotten.
For det andre synes jeg 500 og også kanskje 1000 er helt greit i en slik sammenheng. Man vet det jo som regel i god tid på forhånd slik at man kan "spare" litt. Det er jo ikke en hvilkensomhelst bytur det er snakk om.
Siden dette ikke er en god venninde av deg skjønner jeg at du ikke har så lyst til å legge så veldig mye penger i det, siden det også i tilegg kommer eventuelt kjole til bryllupet, presang osv - men siste utdrikningslaget jeg var i kostet meg 1200 + min egen drikke....men dette var faktisk en hel helg med overnatting, måltider osv - så det var ikke ille synes jeg.
Er det noen mulighet for å gjøre dette billigere er min første tanke, kan dere istedet for buss, få snille privatpersoner til å kjøre dere? Eventuelt kutte ned på ett måltid? Osv.
I din situasjon her og nå tror jeg at jeg ville ha svart dette inne på FB: Hei, jeg har såklart veldig lyst til å være med - men ser ingen andre muligheter enn å trekke meg selv hvis det blir dyrere enn 500. Så får du se hvor mange andre som kaster seg på dette....

|