Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 11:05   #152
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 46
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

Har gått glipp av to dager nå, pga skikkelig hodepine Og jeg kan skrive under på at samvittigheten er Dårlig med stor D!
Mon tro om jeg må forlenge nivå 1 med to dager da? Må vel være det som blir mest riktig!

Ja, kanskje lurt å starte opp igjen med nivå 1? Du kan jo kanskje prøve nivå 2, og heller ombestemme deg dersom det er helt grusomt, hehe!
Jeg fikk ikke trena i går og skulle starte på nivå 2 da, men tror jeg satser på nivå 1 i formiddag og tar nivå 2 i kveld.
Håper du er kvitt hodepinen!! Migrene?

Opprinnelig lagt inn av Clucky, her.

I mellomtiden har jeg brukt de andre videoene hennes, Banish Fat, Boost Metabolism og No More Trouble Zones, og syntes de er flotte.

Noen dager hvis jeg har god tid trener jeg flere videoer i tillegg, for jeg syntes kun lvl 1 blir for lett og for lite.. (Har trent godt de siste 3 mnd'ene)
Har måling i morra, er spent, men har ikke høye forhåpninger etter et ganske dårlig kosthold

Lykke til med måling!
Mange som skryter av de andre videoene, tror jeg må skaffe meg de også Hvor lange er de sånn cirka?

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Jeg ble så nysgjerrig på dette så nå har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Ble skikkelig svett, bør kanskje måle meg så jeg kan følge med på resultatene.

Velkommen!
Ja, mål deg, hehe!! Moro å se i ettertid dersom det blir noen endringer

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat