Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 01:01   #970
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Man kan nok si at æ driver med hund ja. Gubben sier at æ sover, puster og driter bikkjer. Men æ jobber deltid som hundeinstruktør og journalist i Hund&Fritid. Pluss at æ har en jakthund, en gjeterhund og en polarhund. Får snart en polarhund til. Vært medeier i 16 huskyer og EEElsker hundekjøring og friluftsliv. Mamma bare rister på hodet, men sier at det finnes verre hobbyer.

Det kan virke som om han kjenner deg godt. *ler* Vi har hund vi også, en amerikansk cocker som er i ferd med å bli en gammel mann. Han fyller ti år på tirsdag. Jeg har ikke hund som lidenskap jeg, men jeg har oppdaget at jeg ofte går veldig godt over ens med folk som har det.
Takk for tips til dressinger. Jeg skal prøve meg frem i håp om å finne en skikkelig god dressing. Det er ikke så lett å følge andres oppskrifter når det ikke står oppgitt mengder, ihvf på sånne ting fordi det for meg er umulig å forutsi hvordan det vil smake i ulike mengdeforhold. Men jeg håper jeg treffer blink.

Jeg er drittlei omelett for jeg spiste meg rett og slett lei på det de to første ukene og har ikke klart å spise det igjen før nå siste uka og det skulle ikke mer enn en til før jeg var lei igjen. Speilegg og bacon synes jeg fortsatt er like godt, men akkurat omelettsmaken har jeg helt i vrangstrupen. Pizzabunnene smaker jo omelett de også, så lysten på pizza har også blitt borte. Gleden ved pizza i alle fall. Jeg vil fortsatt ha pizza, god pizza.

Så bra at du er tilbake til minstevekten din igjen, 64 kg mamma.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat