Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 12:11   #153
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Problemet er visst på vår nettleverandør.. Vi får ikke sendt mail noen av oss her.. Så da får vi fikse det når vi friskner til.

Nå har jeg spist pizzaomelett, biffsnadder, pannekake med epler og mandler, pizzabolle, frokostgrøt( tilsatte en klikk smør og 3ss cottage cheese) og bringebærkrem med nøttemix. Alt var godt, men bar såklart preg av å være mikro/opptint frossenmat.
Biffsnadderet var godt, men den var tilsatt bønner og ananas og det må jeg plukke ut, det hjelper ikke med lavt karboinnhold totalt her, det er for heftig for blodsukkeret. Så måltidet ble jo mikroskopisk( greit nok når man ikke har matlyst etter en runde med omgangssjuke).
Pizzabollen var kjempegod! Anbefales
Pizzaomeletten likeså, veldig god!
Karboinnholdet på bringebærkremen var helt på jordet, både nettsidene og etiketten angir 0.0g karber.. Nøtter og granateple er IKKE karbofritt, heller motsatt.
Innholdet av søtning er for meg helt uforståelig, biffsnadderet var på tilsammen 125g og inneholdt 5g søtning(sukrin), det er temmelig MYE. Og det har ikke noe der å gjøre, med mindre man liker "sukrintunge".

Jeg skjønner at folk slenger seg på dette opplegget, men jeg skjønner også hvorfor folk gir opp, ikke bare pga ekstremt små porsjoner og dyr mat( det ER dyrt sett i forhold til all maten jeg lager selv til samme pris), men pga søtsmaken som preger all maten!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat