|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Da er jeg pakket og klar til kurs i Sveariket, 5 (6) dager (inkludert reise) med alle gleder og utfordringer det gir.
Tar toget til Oslo i dag, og så tog videre til Stockholm i morgen
Disse askeskyene som stadig svinger inn over vestlandet er jo ikke til å stole på, så for å være sikker på å rekke kurset på mandag har vi valgt å ta toget - choochoooooooo.
Om det blir tog hjem igjen vil jo tiden vise......
Men siden turen nå er utvidet med 2 dager, betyr det at jeg får nesten en uke uten andre ED-produkter enn kjeksene
Så opplegget blir nok veldig likt USA-turen, og det fungerte jo veldig bra - er bare litt urolig for returen tilbake til ED når jeg kommer hjem.
Blir kanskje litt mye vingling i dietten, men det får stå sin prøve siden kurset er noe jeg har mast om å få ta i over 1 år.
Og nå vet jeg jo om farene som møter meg når jeg skal tilbake på ED igjen, dermed forventer jeg at dette skal gå helt fint. Dessuten har jeg jo dere 
Håper dere alle får en fantastisk helg, jeg lover å oppføre meg og så kommer jeg nok innom med en liten status underveis
Riktig god tur, det kommer til å gå så bra så Altså med maten og overgangen når du kommer hjem igjen 
Grattis med 1 kg ned 
God tur 
|