Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 07:55   #942
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Guttem@mm@, her.

Tittit, her er jeg

Jeg skal ned 30 kg. Jeg vet egentlig ikke om jeg passer helt inn her... Går ikke på lavkarbo-diett men forsøker å kutte ut så mye karber som mulig men holde et kosthold som hele familien liker og klarer å holde. Jeg har begynt å trene daglig og klart å sparke med meg mannebeinet da jeg tror vi har større mulighet for å lykkes sammen.

Velkommen velkommen
Synes det høres ut som lavkarbo eller i alle fall medium karbo, så du passer nok bedre inn her enn du kanskje tror.
Sjekk ut denne linken, her er det masse god informasjon om lavkarbo og de ulike variantene.
Lykke til

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat