Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 01:38   #7
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan NOEN fortelle meg hvorfor??

Jeg var slik som deg angående kjøtt før, og var faktisk vegetarianer i ett års tid, etter en periode da jeg rett og slett ikke klarte kjøtt. Etter jeg begynte å spise kjøtt igjen så har jeg gått fra å like kjøttet godt stekt, til omtrent rått :P
Jeg har forøvrig hatt en periode der påskegodtet har tatt knekken på lavkarbokostholdet, og erfarte akkurat det samme som deg, sulten heele tiden, eller søtsug. Mitt største problem med høykarbo har vel egentlig vært de store blodukkersvigningene, som kom tilbake for fullt. Det har endt med at jeg omtrent hver andre time må hive i meg karbo for å ikke besvime omtrent.
Har du opplevd andre helse/kropslige fordeler med lavkarbo? Tenk litt på det, så blir det kanskje enklere å takle maten
F.eks å slippe oppblåsthet, finere hud, slippe halsbrann, osv. Å tenke på det, gjør det nå mye enklere å spise lavkarbo, slipper all dritten, og kroppen føles fantastisk

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat