Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 13:49   #32
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!

Anlegg for allergi er vanlig, men kan slå ut forskjellig!
Min mann er allergisk mot bjerkepollen, grønne epler og nøtter, vår datter mot et eller annet i maten og sønnen er ikke allergisk mot noe som helst!

Det var tilfeldig at vi oppdaget at datteren vår responderte bra på allergimedisner. Han reagerer nemlig så innmari på mygg- og kleggestikk, så hun gikk fast på allergimed siner om sommeren. Men da var hun også mye friskere, magen var bedre og hun vokste masse. Om vinteren sto veksten stille, hun hadde mye vondt og alt var liksom feil

Så astma-, allergi- barnelegen vår satte henne på allergimedisiner fast. Fungerte veldig bra og legene på Riksen var helt enige i at det var veldig lurt!

Prøvde et år uten medisiner, ikke lurt, så nå står hun fast på noe som heter Loratadin, vet ikke om den er reseptpliktig, egentlig. Det er bare en bitteliten pille hver kveld som ikke er skadelig for noe, og hun har det mye bedre!

Be legen din om å få prøve, da vel. Eller kjøp allergimedisiner uten resept på apoteket og prøv selv først!

Lykke til!