Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 13:21   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!

Vel, du får bare støtte om du har cøliaki, og det har du jo ikke. Vanlig intoleranse/allergi gis det ikke støtte til! Desverre! Min svigereinne er svært allergisk mot mel, men får ikke en krone i støtte!

Det finne som lag 10% allergiske mennesker som ikke får utslag på blodprøver. Min datter har vært til utredning på Riksen i 4 år uten at de fant noe som helst! Hun hadde de samme symptomene som deg og tar bare en vanlig allergitablett hver kveld for å holde symptomene i sjakk!

Jeg skjønner at det hadde vært godt med en "ordentlig" diagnose, men tror du får det bedre om du bare slår deg til ro med at det kommer du nok aldri til å få!
Du har funnet ut hva du er allergisk mot/reagerer på og er nå kvitt plagene! Vær glad for det, du!

Dersom du spiser ren mat som kjøtt, fugl, fisk og grønnsaker og følger med på hvor det er tilbud etc, er det ikke veldig dyrt! Tror det er en tråd her inne om hvordan man kan leve lavkarbo på lavbudsjett! Kan være verdt å lete opp!

Og tenk på alle pengene du sparer på å ikke spise snop, sjokolade og pizza!

Lykke til!