Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 12:07   #45
Guttem@mm@
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Jeg har valgt å trene 30 day shred 3 dager i uka og annen aktivitet de andre dagene. Jeg vil sikkert da bruke lenger tid på "krympingen" men for meg er det viktig å ha dager til restitusjon av muskler samt at kroppen min er totalt utrent så for at jeg skal ha størst mulig sjanse til å gjennomføre vektnedgangen og komme i form denne gangen er det _viktig_ å ikke starte så hardt at jeg "sprekker" men at dette er noe jeg kan holde over laaaaang tid Som variasjon går jeg turer i hurtig tempo og i ulikt terren og jeg sykler både inne på ergometersykkelen og ute

Det viktigste for meg nå er å komme i gpd for slik at trening blir en del av hverdagen og ikke bare en happening mens motivasjonen er på topp...

Men dere som trenger del 1 i 10 dager for så å bytte til del 2: Sier hun ikke i programmet noe sånt som at når du føler deg klar for det skal du bytte til del 2? Altså at man ikke nødvendigvis må bytte etter 10 dager men at man skal kjenne på kroppen og presse seg slik at økten til enhver tid er krevende og utfordrende og når man da trenger større utfordring gå videre til del 2 og deretter del3?